Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies w ustawieniach przeglądarki - dowiedz się więcej.

Pomiń menu
Zdjęcie dziecka w słuchawkach siedzącego przy stoliku.
Zdjęcie dwójki dzieci bawiących się klockami przy stoliku.

Podstawowe informacje o Fundacji Bona Fide KRK

Język łatwy do czytania – ETR (easy to read). 

Kim jesteśmy

Fundacja Bona Fide KRK działa w Krakowie.

Prowadzimy trzy miejsca:

  • Szkołę Podstawową Specjalną nr 121,
  • Ośrodek Rewalidacyjno‑Wychowawczy Bona Fide,
  • Poradnię Bona Fide.

Wszystkie te miejsca pomagają dzieciom, młodzieży i dorosłym z niepełnosprawnościami.

Nasza misja

Chcemy, aby osoby z niepełnosprawnościami miały dobre i bezpieczne życie. Pomagamy im rozwijać się, uczyć i poznawać świat. Wspieramy także ich rodziny.

Działamy w obszarze edukacji, terapii i kultury. Organizujemy Festiwal Twórczości Niezwykłej Bona Fide, który pokazuje talenty naszych podopiecznych.

Tworzymy miejsca przyjazne, spokojne i dobrze wyposażone. Pracuje u nas zespół specjalistów, którzy dbają o rozwój każdego dziecka.

Szkoła Podstawowa Specjalna nr 121

Do szkoły chodzą dzieci z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Uczymy dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu:

  • lekkim,
  • umiarkowanym,
  • znacznym,
  • głębokim.

Uczymy także dzieci z niepełnosprawnościami sprzężonymi.

Każde dziecko ma indywidualne podejście i wsparcie.

Ośrodek Rewalidacyjno‑Wychowawczy Bona Fide

Ośrodek jest publiczną placówką edukacyjną. Uczęszczają do niego dzieci z niepełnosprawnością intelektualną oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi.

W ośrodku są:

  • zajęcia przedszkolne,
  • zajęcia Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka,
  • zajęcia edukacyjne i terapeutyczne.

Program nauczania jest dostosowany do możliwości każdego dziecka. Dbamy o rozwój dzieci w bezpiecznym i przyjaznym miejscu.

Poradnia Bona Fide

Poradnia pomaga dzieciom, młodzieży, dorosłym i seniorom.

W poradni można otrzymać:

  • pomoc psychologiczną,
  • terapię krótkoterminową lub długoterminową,
  • interwencję kryzysową,
  • rozmowy wspierające.

Wykonujemy diagnozy psychologiczne oparte na wywiadzie, obserwacji i testach. Piszemy opinie psychologiczne.

Organizujemy warsztaty i szkolenia o:

  • zdrowiu psychicznym,
  • radzeniu sobie ze stresem,
  • rozwoju społecznym,
  • bezpiecznym korzystaniu z technologii.

Jeśli chcesz się z nami skontaktować, informacje znajdziesz poniżej.